Annelies Huisingh – Impact door innovatie: Praktisch handboek om juist nu te vernieuwen

Als manager van een organisatie of bedrijf weet je dat je moet verniewen om relevante te blijven in de markt. Of weet je nog niet wat innovatie voor jou of je organisatie kan betekenen? Hoe praktische aanpakken je uit de spreekwoordelijke luie stoel krijgen en actiegericht van strategie executie maakt en de benodigde veranderinitiatieven bij de kop pakt.

Annelies Huisingh reikt in Impact door innovatie: Praktisch handboek om juist nu te vernieuwen acht principes aan voor betekenisvolle innovaties. Het business model canvas en divergerende en convergerende technieken voor brainstorming helpen om e.e.a. vorm te geven. Het gebruik van bewezen raamwerken uit change management, marketing & marktonderzoek en productontwikkeling is toegankelijk gehouden. Huisingh gebruikt veel voorbeelden, zowel mooie successen als flagrante mislukkingen uit haar ervaring bij bijvoorbeeld FrieslandCampina, RedBull en SaraLee/DE om van te leren.

Elk hoofdstuk sluit de auteur af met een aantal opdrachten om het geleerde toe te passen op jouw product, dienst of portfolio.

Over de auteur

Annelies Huisingh, RM MBA heeft ruim 25 jaar ervaring als manager, directielid en adviseur in Marketing en Innovatie bij toonaangevende bedrijven als Henkel, Unilever, Friesland Campina, RedBull en SaraLee/DE. Met haar passie voor vernieuwing heeft zij inmiddels vele bedrijven ondersteund met het vergroten van hun innovatiekracht.