Aartjan van Erkel – Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

Online marketing tips zijn er in veelvoud te vinden, offline en online, op blogs, vlogs en in boeken. Om onderscheidend te zijn, moet je echt unique selling points benoemen, niet alleen oplossingen aandragen, maar ook het probleem onder woorden brengen, de taal van je doelgroep spreken en ze verleiden met jou in zee te gaan. Zo heb je precies de insteek te pakken van Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing van Aartjan van Erkel die eerder Verleiden op internet schreef en er in 2016 al 10.000 van had verkocht. Hij gaf zijn freelance copywriter job op, bracht focus aan door alleen nog maar voor online uitingen te schrijven en plukt er tot de dag van vandaag de vruchten van. Een recent webinar om na de coronacrisis met het beste verhaal van jezelf uit de bus te komen was voor mij de prikkel om dit boek via de bibliotheek te lezen.

De praktische adviezen zetten aan tot actie. Mijn to-do lijstje is aangevuld. zoals ook de tips van onderneemster en schrijfster Ellen de Lange-Ros dat deden en tips van de auteurs op Frankwatching.com altijd welkom zijn.

Over de auteur

Aartjan van Erkel is online copywriter, spreker en trainer. Hij helpt ondernemers om meer te verkopen op internet door beter te worden in copywriting, zelfs als ze niet kunnen schrijven. Op zijn blog schrijvenvoorinternet.nl geeft hij gratis tips voor je website. Hij is de auteur van de bestseller bestseller Verleiden op internet en van Maak ze gek!