Ellen de Lange-Ros – Een zaak van fans

Een zaak van fansIn de business roman Een zaak van fans voor ondernemers en zelfstandigen laat Ellen de Lange-Ros je verhalenderwijs kennismaken met Anna, Joris en Orlando die als manager, zelfstandige en winkelier de eindjes aan elkaar proberen te knopen. Rockzanger David brengt het drietal bij elkaar op een concert en daagt ze stap voor stap zijn geheim voor zakelijk succes te delen. Hoe kun je je onderneming (weer) laten groeien? Heb je een zaak van en voor fans? Op welke groep richt je je marketinginspanningen? Wat is jouw niche, basisproduct of -dienst en welke extra’s biedt je naast – als teaser – een gratis weggever? Weten je fans je te vinden? Goed geschreven verhaal vol praktische lessen over waardevolle klanten, goed geld verdienen met verschillende producten. Per hoofdstuk dan ook opdrachten voor de lezer om het geleerde toe te passen op de eigen zaak. Weerstand en verrassende wendingen, plus voor Anna, Joris, David en zijn manager Daniëlle ook persoonlijk een persoonlijk goede afloop. Tussen business parabels als die van Ken Blanchard, Henk Jan Kamsteeg en Jos Burgers past Ellens boek perfect. En ben je benieuwd naar meer avonturen, lees dan Ellens 2e boek Een zaak van zacht werken.

Bij het boek hoort de gratis training Fans van mijn zaak. Je gaat vaststellen wie de fans van jouw zaak zijn. Ook leer je hoe je online media slim inzet om meer fans te krijgen, sneller te groeien en goed geld te verdienen. De training bestaat uit 7 modules die je allemaal gratis via e-mail ontvangt.

Over de auteur

Ellen de Lange-Ros aan tafelDr. ir. Ellen de Lange-Ros helpt ondernemers en zelfstanigen sneller te groeien door online media slim in te zetten. Ellen promoveerde aan de Universiteit Twente over continu verbeteren. Ze werkte in verschillende functies bij KPN. Ze startte in 2006 haar eigen bedrijf Faxion. Dankzij haar hobby als gamejournnalist ontdekte ze sociale media al vroeg en kreeg ze zelf steeds meer klanten via online media. Op haar blog De Glazenwsasser geeft ze gratis advies over helder zicht op je klanten, groei, tijd maken en zacht werken. Ze schreef het boek Een zaak van fans (2013) over online marketing en goed geld verdienen. Toen ze zag dat veel ondernemers niet alleen een gebrek aan klanten hebben, maar ook aan tijd, schreef ze Een zaak van zacht werken (2014), over tijd maken en zacht werken.

 

Enhanced by Zemanta